Aşk- Meşk - Burak Göç

Kategori: Aşk- Meşk

Aşk- MeşkTamamen Kişisel

Günübirlikçi Sevgiler ve Sevgililer…

Bazen farklı bir gezegenden buraya düşmüşüm gibi hissediyorum. Şans bu ya! “II. Mangal Gibi Yürekler Buhranına” denk gelmişim. Bu yüzyıl bir önceki kadar ateşli değil. Bu kez bir ömür değil, sabah yanıp akşam sönen mangal yürekler var gezegende. Tıpkı günübirlikçi tatilcilerin sabah yakıp, karanlığın basmasıyla sönmesini beklemeden bırakıp gittiği mangallar gibi…

Sabah her şey heyecan ve merakla başlıyor. Önce güzel bir ateş yakman lazım. Biraz çalı çırpı serpiştir ve bolca çaba sarfet. Ateşin hazırsa pişirmeye başlayabilirsin. Yalnız dikkat! Sakın sırayı karıştırma! Önce köfteler, sonra kanatlar. En son kalpleri kızartman lazım. Hepsini istediğin gibi pişir ama kalbi kızartırken iyice yelle. Kömür gibi kızarmış olmasına dikkat et. Öyle kızarsın, öyle kararsın ki, akşam bıraktığın mangalın ateşleri yandıkça, kalp kendini “Hala pişiyorum!” sansın. Topraktan yaratılmış bedenlerin ateşle imtihan edilmesi ne tuhaf şey öyle değil mi?

16Şub
Aşk- MeşkBurakTubeNasıl Yapılır

Hoşlandığınız Bir Kadının Numarasını Nasıl Alabilirsiniz?

Şimdi burada biz bizeyiz. Yalnızca sen, ben ve zihninin arkaplanında uçuşan kelimeler. Her erkeğin kadınlarla ilgili büyük sorunu yeteri kadar iletişim kuramamasıdır. Bir iletişim...

19Oca
Aşk- Meşk

Farklı Sevgililer Günü Hediyeleri

Çiftlerin birbiri için seçeceği sevgililer günü hediyeleri farklı ve değişik olduğunda daha ilgi çekici olabilmektedir. Klasik hediyelerin dışına çıkarak daha renkli ve daha önce...

25Kas
Aşk- MeşkBak Bu Tutar!DüşünceTamamen Kişisel

Erkekler Neden Evlenmekten Korkar?

Asırlar önce anonim birileri ortaya atılmış ve “Bekarlık sultanlıktır aga.” demiş. Yapma yauv olur mu öyle şey efendim’cilerden biri de buna cevaben “Madem bekarlık sultanlıktır,...

29Ağu
Aşk- MeşkBak Bu Tutar!

Hayatının Kadınını Bulmak (Aslında Bulamamak) Üzerine

Bu içeriği ilk defa 11 Mart 2017‘de yayınlamıştım. Bugün 29 Ağustos 2017 ve yazdıklarımla ilgili hikaye uzun süre önce sona erdi. Hala sen ve diğer ziyaretçiler bu yazıya ulaşıyor,...

Aşk Acısı
15Ağu
Aşk- MeşkBak Bu Tutar!

Montaigne Tadında; Napoleon Hill’den Aşk Acısı Tanımı

Varlığına ne kadar inanıyorsun bilemem. Yalnız bu dünyada aşk denilen übersonik bir şey var. Belki dinlere inanmadığın için aşkı soyut buluyor, inanmıyor olabilirsin. Olsun, sanırım bu...

Game Over Mario
07Ağu
Aşk- MeşkBak Bu Tutar!

Bir Gönlün “Game Over” Hikayesi

Kimi insanlar yaşlanmaktan korkar, kimileri ölümden. Kimi fakir kalmaktan korkar, kimi açlıktan. Bizi biz yapan şeyler korkularımızdır.  Cesaret aynası bir yana bırakıp dobra dobra konuşacak...

yazmak
20May
Aşk- Meşk

Sonra İçimden Böyle bi’ Yazma Geliyo Tutamıyorum

Bak ciddiyim; bu sefer fena bi muhabbet dönecek burada. İçimizden ne kadar da çok şey geliyor değil mi yia? Gülmeler, yazmalar, sevmeler, gazlar falan. Elimden gelse valla bir gün işi gücü...

04Kas
Aşk- MeşkTamamen Kişisel

Mutlu Son Yoktur Albayım!

Hepimiz Don Kişot’u olduğumuz savaşlar veriyoruz kendi içimizde. Kendi yel değirmenlerimize karşı ve acımasızca. Üstelik bir tane de değil düşmanımız. Kalkanı sıkıntı olan yel...

23Eki
Aşk- Meşk

Bir kızla yemeğe çıkarken bunları sakın atlamayın!

Allah belamı versin ki bu konu bir ilişkinin nereye gideceğini veya nerede biteceğini belirler. Bak yine bilimsel konuşuyorum ve hatta yemin ediyorum. Ben bu konuda zamanında çok sıçtım bari siz...

09Eyl
Aşk- MeşkLüzumsuz Bilimler

Aşık olduğunuzu nasıl anlayabilirsiniz?

Baba, araba eğer uçarsa ona “uçan araba” demek ne kadar mantıklıdır? Araba uçuyorsa zaten araba olmaktan çıkmamış mıdır? Hiç mi ilginç değil yani bu a**? İşte bundan daha...